wtorek, 26 lutego 2013

Szampon: Provida Organics - oliwka i koniak

~NAVY~

Cześć!
Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam kolejny z testowanych przeze mnie szamponów - oliwkowo-koniakowy szampon firmy Provida. Szampon kupiłam, ponieważ bardzo polecała go jedna z krakowskich blogerek, link tutaj.


Szampon Provida Organics: oliwka i koniak




  • w 100% naturalny kosmetyk
  • nie zawiera SLS, SLES (detergentów)
  • nie zawiera sylikonów
  • podstawą kosmetyku są wyciągi ziołowe, olejki i koniak
  • dobrze się pieni i rozprowadza
  • bardzo przyjemny, słodki zapach
  • trzeba go dużo nałożyć, aby umyć włosy po olejowaniu
Szampon jest naprawdę ok, ale: szału nie ma. Inaczej niż przy szamponach, które recenzowałam wcześniej, przy tym produkcie miałam trudności ze zmyciem olejków.

Szampon musiałam nakładać dwukrotnie; później - nakładałam go więcej na skórę głowy i odrobinę na same włosy. To oznacza minus w kwestii wydajności - jedno mycie wymaga większego zużycia szamponu.

Włosy po umyciu ładnie pachną, są sypkie, nawilżone, oczyszczone. Zdecydowanie zyskują na objętości, stają się jakby lżejsze i bardziej sprężyste.


Dodatek koniaku ma na celu dodatkową pielęgnację skóry głowy. Tak jak pisałam w poprzednim poście o szamponach, odrobina alkoholu pomaga w oczyszczeniu skalpu, zapobiega podrażnieniom, grzybicom i tym podobnym. W tej kwestii szampon dobrze spełnia swoje zadanie - w końcu odważyłam się zrezygnować z codziennego mycia głowy, a włosy i skóra są zdrowe, świeże :)

Kosmetyki Providy w Krakowie są dostępne w Aptece Studenckiej na ul. Studenckiej. Cena - ok 35zł.

Mimo uwagi o wydajności, szampon oceniam pozytywnie, włosy wyglądały coraz lepiej i zdrowiej. Firma Provida produkuje jeszcze kilka innych szamponów z tej serii, pewnie wypróbuję jeszcze któryś z nich - a Wy, używałyście kosmetyków tej marki? Jaka jest Wasza opinia?

Całusy
Navy

2 komentarze:

  1. trochę drogi jak na szampon i wydajność :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety - chociaż myślę, że szampon może sprawdzić się bardzo dobrze, jeśli ktoś nie olejuje włosów tak często, jak ja. wszystkie inne odżywki zmywał skutecznie :) /navy

      Usuń